Strategický marketing: Teorie pro praxi

1168
C.H.Beck
9788074001208
C.H.Beck
978-80-7400-120-8
80-7400-120-2
1168
Vysoká škola
Učebnice je použitá, ale je ve stejném stavu, v jakém je prodávána knihkupci nová. Učebnice je pouze minimálně opotřebená, nejsou v ní vpisky, vazba knihy je v pořádku. Učebnice je výrazněji opotřebená, například ohnuté rohy stránek, ošoupaný či oškrábaný přebal, vazba knihy je v pořádku, nejsou v ní vpisky. Učebnice je značně opotřebená, vazba je poškozená nebo některé listy nedrží, chybí přebal, v učebnici jsou vpisky nebo některé stránky jsou roztržené nebo špinavé. (Poznámka: Jedná se o obecný popis, skutečný stav učebnice je různý podle daného kusu.) Učebnice je značně opotřebená, vazba knihy se rozpadá, některé stránky chybí, nebo jsou nečitelné. (Poznámka: Jedná se o obecný popis, skutečný stav učebnice je různý podle daného kusu.)
199
109

Produkt je již v porovnání. Zobrazit porovnání

Nevybrali jste si? Pomůže vám náš konfigurátor.