Customer Relationship Management

Učebnice soustředící se na vztah k zákazníkovi jako na jeden ze základních klíčů k úspěchu na poli marketingu.
244
Springer
9783642201301
Springer
978-3-642-20130-1
3-642-20130-X
244
Vysoká škola
Učebnice je použitá, ale je ve stejném stavu, v jakém je prodávána knihkupci nová. Učebnice je pouze minimálně opotřebená, nejsou v ní vpisky, vazba knihy je v pořádku. Učebnice je výrazněji opotřebená, například ohnuté rohy stránek, ošoupaný či oškrábaný přebal, vazba knihy je v pořádku, nejsou v ní vpisky. Učebnice je značně opotřebená, vazba je poškozená nebo některé listy nedrží, chybí přebal, v učebnici jsou vpisky nebo některé stránky jsou roztržené nebo špinavé. (Poznámka: Jedná se o obecný popis, skutečný stav učebnice je různý podle daného kusu.) Učebnice je značně opotřebená, vazba knihy se rozpadá, některé stránky chybí, nebo jsou nečitelné. (Poznámka: Jedná se o obecný popis, skutečný stav učebnice je různý podle daného kusu.)
1119
569

Produkt je již v porovnání. Zobrazit porovnání

Nevybrali jste si? Pomůže vám náš konfigurátor.