Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení. Více informací

Customer Relationship Management

Učebnice soustředící se na vztah k zákazníkovi jako na jeden ze základních klíčů k úspěchu na poli marketingu.
244
Springer
9783642201301
Springer
978-3-642-20130-1
3-642-20130-X
244
Vysoká škola
Nová kniha od distributora. Nové zboží - záruka 2 roky. Učebnice je použitá, ale je ve stejném stavu, v jakém je prodávána knihkupci nová. Učebnice je pouze minimálně opotřebená, nejsou v ní vpisky, vazba knihy je v pořádku. Učebnice je výrazněji opotřebená, například ohnuté rohy stránek, ošoupaný či oškrábaný přebal, vazba knihy je v pořádku, nejsou v ní vpisky. Učebnice je značně opotřebená, vazba je poškozená nebo některé listy nedrží, chybí přebal, v učebnici jsou vpisky nebo některé stránky jsou roztržené nebo špinavé. (Poznámka: Jedná se o obecný popis, skutečný stav učebnice je různý podle daného kusu.) Učebnice je značně opotřebená, vazba knihy se rozpadá, některé stránky chybí, nebo jsou nečitelné. (Poznámka: Jedná se o obecný popis, skutečný stav učebnice je různý podle daného kusu.)
1119
569

Produkt je již v porovnání. Zobrazit porovnání