Sociologie pro ekonomy a manažery

Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům a lektorům. Autoři se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe.
342
Grada
9788024717050
I. Nový, A. Surynek
Grada
978-80-247-1705-0
80-247-1705-0
342
Vysoká škola
Učebnice je pouze minimálně opotřebená, nejsou v ní vpisky, vazba knihy je v pořádku. Učebnice je značně opotřebená, vazba je poškozená nebo některé listy nedrží, chybí přebal, v učebnici jsou vpisky nebo některé stránky jsou roztržené nebo špinavé. (Poznámka: Jedná se o obecný popis, skutečný stav učebnice je různý podle daného kusu.)
169

Produkt je již v porovnání. Zobrazit porovnání

Nevybrali jste si? Pomůže vám náš konfigurátor.